اهمیت داشتن سایت

چرا باید سایت داشت ؟

در اوایل سال ۲۰۱۰ انقلاب بزرگی در دنیای اینترنت و فضای مجازی شکل گرفت و نرم افزار اینستاگرام اولین نسخه خودش روانه بازار کرد، این انقلاب در اوایل اصلا تحدیدی برای طراحان سایت و برنامه نویسان حساب نمی شد به دلیل اینکه این نرم افزار مختص عکاسی و به اشتراک گذاشتن عکس بود. چرا باید سایت داشت مقاله ایی هست در باب اشتباهات رایج در فروش و تبلیغاتی که در ایران و اکثر کشورها شکل گرفته، ما با همراه باشید.

در اوایل آمدن نرم افزار اینستاگرام می توان گفت که صنعت سایت و برنامه نویسی در ایران به شکل امروزی در بین همه جا نیافتاده بود و کمتر کسب و کاری از اولویت های خودش روی داشتن سایت حساب می کرد. همچنین هزینه بالای نگه داری سایت کسی رو به اون سمت سوق نمی داد.

اینستاگرام رقیبی برای سایت نیست .
نرم افزار اینستاگرام

از آنجایی که استفاده درست از نرم افزار ها در اکثر جوامع به خصوص در ایران نیاز به آموزش داره و یا حتی هدف سازنده هم نادیده گرفته میشه بعد سالها نرم افزار اینستاگرام تبدیل به بازار کار برای کسب و کار ها شد و از شکل اصلی خودش که محیطی برای عکاسی بود خارج شد، این دردسترس بودن باعث شد که اکثر مشاغل به جای داشتن سایت به سمت ساخت اکانت اینستاگرام برن و از اهداف حرفه ایی خود دور شدن. این مقدمه قصد تخریب اینستاگرام برای کسب و کار هارو نداره، این نرم افزار ابزار تکمیلی برای یک کسب و کار می باشد و باید از آن به عنوان ابزاری برای رشد و سئوی سایت خودتان استفاده کنید، البته رویه کار خود طراحان اینستاگرام هم بعد از دیدن این حجم از فروش تغییر کرده و پلتفرم های پرداخت نیز به این اپلیکیشن اضافه شده است.

چرا باید سایت داشت ؟

مقدمه بالا دلیلی بود که اهمیت داشتن سایت رو برای شما پر رنگ تر می کنه. سایت شما مختص شما هست، تفاوت استفاده از سایت و اینستاگرام یا هر برنامه دیگه در این هست که شما مالکیت اون نرم افزار رو ندارید، بنابراین شما در یک فضای اشتراکی کسب و کار خودتون رو بنا کردید و هر لحظه امکان تحدید آن وجود دارد. سایت شما در صورت رعایت موازین و قوانین حاکم بر کشور به هیچ دلیل فیلتر نمی شود، اما باتوجه به تجربه نرم افزار ها با استفاده نادرست هر لحظه امکان فیلتر شدنشان در دستور کار می باشد (مانند تلگرام و اینستاگرام در حال حاضر)

سایت برای ما مشابه یک باب مغازه در یک بازار یا یک دفتر کار در یک ساختمان اداری می باشد که شما می توانید محصولات خودتان رو بی وقفه و بدون محدودیت در سایت حودتان ارائه بدهید .

من به شخصه برای خرید یک محصول یا آشنا شدن با یک شرکت اولین کاری که می کنم در موتور جستجو گوگل نام یک شرکت و محصول رو سرچ می کنم … نتایج به شدت برای من تاثیر گذار هست. این نتایج به من اطمینان از خرید یا همکاری با یک شرکت رو بیشتر از پیش میکنه، این یک تکنیک و فریب ذهن من هست که با اندک هزینه ایی آن شرکت یا تولید کننده توانسته ذهن من را با این تبلیغات درگیر کسب و کار خودش کند .

داشتن سایت به ما اعتبار می دهد ، تفاوت بین یک فروشنده دوره گرد با یک صاحب مغازه در بهترین نقطه شهر .

رقابت فروش در فضای مجازی و دیده شدن رفته رفته به کار سختی تبدیل شده است، این آشفته بازار نیاز به یک هزینه اولیه، زمان و از همه مهم تر اعتماد به شرکت های تبلیغاتی. سایت شما در این رقابت به شدت نیاز به رسیدگی دارد و تصور این داستان که من یک سایت دارم کافی نیست، شما باید برای سایتتان علاوه بر رسیدگی ظاهری به سئو و کد نویسی آن دقت کنید، بارها با شرکت های مختلفی صحبت کرده ایم که از عدم دیده شدن سایتشان یا فروش کمشان در فضای مجازی و حضوری می نالند، درسته این اول راه هست و شما برای اینکه در این رقابت عقب نمانید باید روزانه برای سایتتان وقت بگذارید، در شرکت هایی که فروششان بر پایه سایتشان بوده شخصی را مختص این بروزرسانی سایت استخدام کرده، پس برای موفقیت نیاز به هزینه کردن دارید .

یکی از جواب هایی که در مقابل سوال چرا باید سایت داشته باشیم؟ این هست که سایت شما ۲۴ ساعته برای شما در حال کار کردن هست. شما اگر فروشنده یک محصول هستید خریدار در نیمه شب هم بدون نیاز به هماهنگی با شما وقتی درخواب هستید محصولاتان را سفارش گذاری می کند و حتی پرداختش رو هم انجام می دهد یا به طور گسترده تر شما یک شرکت بین المللی هستید و از کشور های دیگه برای شما مشتری یا به اطلاعات کسب و کارتان دسترسی پیدا می کنن. این دلیل به نظر من یکی از اصلی ترین دلایل داشتن سایت می باشد که از آن نباید به سادگی عبور کرد.

مجموعه جانلی به شما در داشتن یک سایت کمک می کند، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دانش سایت و سئو بسیار پیچیده می باشد و نیاز به بروزرسانی در اطلاعات دارد، طراحی یک سایت در ابتدای مسیر کار درستی می باشد اما فراموش نکنیم که سئوی سایت ارزش بالاتری نسبت خود سایت داشته، پس این دو باهم می باشد و جدا از هم نیستن.

یکی از معظل های حال حاضر در این حوضه شرکت هایی هستن که با کد نویسی سایت هایی رو طراحی کردن به عنوان سایت ساز که با یکسری کد مشترک برای تمامی مشتری های خود سایت های ارزان به فروش می رسانند. این سایت ها نداشتنشان با ارزش تر از داشتنشان هست. روی این سایت ها هیچگونه سئو اختصاصی صورت نمی گیرد و تمامی به صورت گروهی انجام میشود، بد افزار و ربات به شدت به این سایت ها حمله کرده و باتوجه به هزینه کمی که مشتری ها پرداخت کردن هیچگونه پشتیبانی در این سایت ها صورت نمی گیرد .

جمع بندی

اینکه فروشتان با اینستاگرام به اوج خود رسیده قطعا این اعتبارتان محاسبه نمی شه، سایت برای ما حکم یک کارت شناسایی را دارد و اگر یک شرکت سایت نداشته باشد برای من به شخصه از اعتبار کمتری برخوردار است. دنیای رقابتی نیاز به ثابت کردن خودتان دارد، شما نمی توانید در تمام طول روز پاسخگوی مشتریانتان باشید و قطعا داشتن سایت برای شما این امکان را می دهد که مشتریانتان در هر لحظه از شبانه روز پاسخ خودشان رو از شما دریافت کنن . درباره محصول تولیدی شما کسب اطلاع کنند بدون آنکه با شما ارتباط برقرار کنند، آدرس محل کارتان و با بخش های مختلف و فعالیت های شما آشنا بشن. من به شخصه فعالیت در نرم افزار های مثل اینستاگرام و تلگرام رو به عنوان کمکی برای ارائه بهتر مطالب سایت و محصولات سایت پیشنهاد میدم و به طور کلی اینها با هم یک کل رو تشکل میدن.

مقاله ایی از گروه جانلی – استفاده از مقاله با ذکر منبع بلامانع می باشد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *