طراحی سایت بازرگانی

یکی از اصلی ترین راه های معرفی یک شرکت بازرگانی داشتن یک سایت می باشد . طراحی سایت بازرگانی بنا به خواسته مشتری و خدمات آنها کاملا متفاوت می باشد ، شرکت های بازرگانی در حیطه های مختلفی کار میکنند که ما در مجموعه جانلی پاسخگو تمامی نیاز های آنها می باشیم .

  • سایت با فروشگاه آنلاین
  • سایت معرفی (محصولات و خدمات)
  • سایت تک صفحه ایی ، مناسب برای کسب و کار های کوچک

نیازتان را دسته بندی کنید و با متخصصین جانلی در میان بگذارید.

یک بازرگان در صورت واردات قطعات نیاز به معرفی محصولات وارادتی خود در بازار ایران دارد، تبلیغات در سایت های آگهی یکی از راههای این کار هست ،اما این هزینه آیا برای همیشه قابل تامین هست ؟ آیا داشتن یک پایگاه همیشگی برای خود مجموعه منطقی تر از هزینه کردن ماهیانه نیست ؟ داشتن وب سایت شخصی برای یک بازرگان یا بازرگانی باعث می شود شما در تمام شبانه روز در دسترس مشتری های خود باشید، محصولاتتان در معرض دید عموم قرار می گیرد و از تمامی اقصی نقاط دنیا می توانن شما را دنیال کنن .

سایت شما به مثابه یک کاتالوگ آنلاین می باشد.

طراحی سایت برای یک شرکت بازرگانی از مزایا بالایی برای آن شرکت برخوردار می باشد، در گذشته شرکت ها برای معرفی خود و خدماتشان دست به طراحی کاتالوگ هایی فیزیکی می زدن که برای آنها هزینه های بسیار زیادی داشت ، هزینه را اگر ما فاکتور بگیریم تغییراتی که یک شرکت از ساده تریم موضوع تا اصلی ترین موضوع قابلیت اصلاح نداشته ، به طور مثال شرکتی پس از جا به جایی آدرس خود را اجبارا در کاتالوگ ها باید تغییر می داد و این موضوع برای آنها هزینه بسیار سنگین و غیر منطقی داشت اما امروزه داشتن یک سایت آن هم برای یک شرکت بازرگانی از مخارج اولیه ایی می باشد که در بلند مدت جبران می شود و تغییرات در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر می باشد .

نمونه یک سایت بازرگانی

شرکت بازرگانی گهر تجارت فجر در سال ۱۳۹۹ پس از تغییراتی که در آدرس ها و نوع بازاریابی خود داشته پروژه طراحی سایت خود را به مجموعه ما سپرده. سایت این مجموعه به صورت کاتالوگی به شرح خدمات و محصولات این مجموعه می پردازد که در لینک پایین می توانید وارد این سایت جهت آشنا شدن با این روش از طراحی سایت بشید .

ارکان اصلی یک سایت بازرگانی

لیست زیر از اصلی ترین قسمت های یک سایت بازرگانی می باشد که بنا به خواسته مشتری قابلیت تغییر در آن وجود دارد.

  • درباره شرکت (معرفی اولیه شرکت برای آشنایی بیشتر مشتری های جدید)
  • خدمات ما (معرفی اجمالی خدمات قابل ارائه شرکت)
  • محصولات ما (معرفی محصولات در دسته بندی های متفاوت و بی نهایت)
  • وبلاگ (این بخش یکی از مهم ترین قسمت های یک سایت می باشد برای افزایش بازدید – سئو سایت)
  • تماس با ما ( تمامی رسالت یک سایت در این قسمت ختم می شود – تبدیل مشتری بالقوه به بالفعل )

در فرم زیر سوالتان را برای ما ارسال کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.