عکاسی 360 درجه چیست ؟

عکاسی ۳۶۰ درجه چیست ؟

از زمانی که فروش اینترنتی و غیرحضوری در بین مردم رواج پیدا کرده علاوه بر مزیت هایی که این روش از خرید داشته معایب بزرگ و غیرقابل جبرانی هم نیز داشته. یکی از این معایب عدم تطابق جنس با عکس محصول در سایت یا پیج فروشنده می باشد، ما با عکاسی ۳۶۰ درجه از محصولات درصد این خطا را به پایین ترین حد ممکن می رسانیم.

خرید و فروش در دنیای مجازی به راحتی خرید در بازارهای سنتی نیست، در نگاه اول این روش نسبت به فروش حضوری راحت تر، ارزان تر و سریع تر به نظر می رسد. ولی این نکته رو در نظر بگیرید یک فروش مجازی عالی و استاندارد نیاز به بسترسازی های بسیار داشته تا به حد استاندارد و رو به رشد برسد.

یکی از این عوامل که فروش محصولات رو در فضای مجازی و غیر فیزیکی ملموس تر می کند عکاسی ۳۶۰ درجه از محصول هست، این روش باعث میشه که خریدار با محصولی که برای فروش گذاشته شده است بیشتر آشنا شده و یک شناخت نسبتا کاملی از لحاظ ابعاد و نقاط کور محصول پیدا کند.

استودیو عکاسی
استودیو عکاسی


عکاسی ۳۶۰ درجه داستان سرایی بصری یک برند و بهترین روش برای مشتریان بالقوه شما است تا محصول شما را از هر دیدگاهی به طور کامل درک کنند.

این نوع از عکاسی تبلیغاتی را می توان برای محصولات کوچک و برزگ استفاده کرده، از یک انگشتر تا یک خودرو، بزرگی و کوچکی محصولات قابل ارائه برای عکاسی ۳۶۰ درجه بستگی به آتلیه ایی دارد که شما انتخاب می کنید.

آموزش عکاسی ۳۶۰ درجه

ما در این مقاله قرار نیست به آموزش ۱۰۰% این روش از عکاسی بپردازیم اما یک توضیح مختصر با این روش باعث میشه که شناخت بهتری در انتخاب این خدمات داشته باشید، این روش جز جدیدترین متود های عکاسی صنعتی در ایران بوده و مجموعه جانلی از پیشرو های این سبک عکاسی در ایران بوده.

به طور کلی ابزار هایی که در تمام متود های عکاسی حضور دارن نیز در این روش در اولیت ها می باشد :

دوربین / سه پایه / ابزار نور دهی، اما وجه تمایز این روش با دیگر روش های عکاسی داشتن میز ۳۶۰ درجه ایی هست که در بازار ایران تنوع کمی داشته. اکثر میزهای وارداتی قیمت های نجومی داشته بنابراین این روش از عکاسی با کمی خلاقیت عکاسانه شما برای خلق تصاویر باید ادغام بشه .

پس از حل مشکل میز ۳۶۰ درجه شما نیاز به یک برنامه برای ادیت و خروجی گرفتن این تصاویر داشته که این برنامه هم برای شروع از ماهیانه ۱۹ دلار شروع می شود. روش کار به این صورت می باشد که محصول فرضی ما در اینجا یک کفش می باشد را در مرکز میز گذاشته و با تعداد فریم های مشخص که از ۱۸ عدد نباید کمتر شود شروع به عکاسی می کنیم، میز ما با توجه به هر شات باید حرکت کند تا نمای جدیدی از محصول در عکس بعدی ظاهر شود. توالی این عمل تا چرخش ۳۶۰ درجه منجر به خلق یک عکس ۳۶۰ درجه می شود که بنا به نیاز در سایت یا فضای مجازی فروشنده بارگزاری می شود.

یکی از خدمات مجموعه جانلی عکاسی ۳۶۰ درجه از محصولات بوده ، برای کسب خدمات و اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

جانلی

این روش از عکاسی با توجه به مشخص کردن جزییات محصول جایگاه با ارزشی در تولید کننده ها داشته، از این رو برای معرفی محصول خود علاوه بر عکاسی زمینه سفید می توانید از این روش جذاب و مدرن استفاده کنید تا مشتری های خودتان را افزایش بدید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *