بهترین سایت 2022 - طراحی

لیست بهترین سایت های سال ۲۰۲۲ از منظر طراحی

زمانی که شما تصمیم به داشتن یک سایت می کنید اولین تصمیم سازنده کسب و کار خودتان را رقم زدید. اما اگر میخواهید جز بهترین سایت ها از تمام مناظر باشید کارتان کمی پیچیده می شود، داشتن یک سایت با ظاهر متمایز و الهام بخش قطعا شما را از رقبا متمایز کرده، این مقاله به بهترین سایت های سال ۲۰۲۲ از لحاظ طراحی پرداخته و به معرفی کوتاهی از آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

در لیستی که ما جمع آوری کردیم بهترین سایت ها از شرکت های تازه تاسیس بوده تا شرکت های بزرگ و تاثیر گذار در دنیای اقتصاد. هدف جمع آوری این لیست برای دوست داران طراحی سایت این بوده که با دیدن این سایت ها در ذهنشان جرقه ایی کوچک جهت الهام گرفتن از ایده ها و خلاقیت های بروز طراحان باشد . این لیست از همه لحاظ قابل رقابت بوده، معیار ارزش گذاری فقط طراحی نبوده بلکه از لحاظ کد نویسی ، امنیت سایت و سئو سایت در بهترین حالت ممکن بوده ، امیدواریم که با این لیست دید شما به طراحی سایت بروز شده باشد .

بهترین طراحی سایت سال ۲۰۲۲

Hyer

اگر نیاز دارید سایتتان بیشتر دیده شود از سایت هایر الهام بگیرید. جایزه بهترین سایت سال ۲۰۲۲ برای این سایت می باشد. یک تصویر جذاب و متحرک از هواپیما تمام روایت سایت را به ساده ترین راه ممکن برای بیننده روایت می کند. صفحه ساده و مینیمال از خستگی چشم جلوگیری کرده ، اسکرول روان سایت باعث ماندگاری بیشتر بیننده در سایت بوده از این رو نرخ تعامل بیشتری را در این مدل طراحی داریم . کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با برند با ساده سازی صفحه اصلی سایت امکان پذیر بوده.

سایت موزیک برای کودکان

Mubasic

سایت مو بیسیک یک کاتالوگ موسیقی می باشد که نه تنها از لحاظ بصری جذاب است ، بلکه یک سایت پویا و متحرک برای جذب کودکان برای موسیقی می باشد. طراحی ساده این سایت به کودکان کمک می کند که احساس راحتی در رابطه با موسیقی داشته و ترسی از انتخاب این راه نداشته باشند . صفحه اصلی سایت به شما کمک می کند که هدف و پیام را به راحتی دریافت کرده و بخش پرسش و پاسخ به سوالات شما جواب می دهد .

Digital Cover

این سایت متعلق به یک آژانس طراحی در فرانسه می باشد. کارشان را به درستی از سایت خودشان شروع کرده، این سایت نمونه عالی یک طراحی واکنشگرا می باشد. زمانی که شما اسکرول موس را حرکت می دهید صفحه نمونه کارها ظاهر می شود و با تکرار این کار به صفحه های دیگر منتقل می شوید. حروف سفید در پس زمینه مشکی به خوبی خودشان را متمایز کرده و شعار آژانس در ذهن مخاطب حک می شود.

برگرفته از مقاله ۳۷of the Best Website Designs to Inspire You in 2022

آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۱/۱۰/۰۷

آیا به یک سایت خلاق و الهام بخش نیاز دارید ؟ با همکاران ما در ارتباط باشید.

جانلی

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *