طراحی سایت پزشکی

با ورود طراحی سایت پزشکی وقت دهی و اطلاعات یک پزشک از شکل سنتی دور شده، برای اینکه شما از اطلاعات یک پزشک و تخصصش مطلع بشید نیاز به پرس و جو از اطرافیان ندارید، کافی است با کمی تحقیق در فضای اینترنت پزشک مناسب خود را انتخاب کنید. حالا شما تصور کنید که پزشک حاذقی هستید اما در این رقابت هیچ جایگاهی ندارید، مشتریان شما تا زمانی که به شکل سنتی عمل کرده برای شما سود آوری داشته و بخش عمده ایی از مشتریانتان را که می توانید از سایت و فضای مجازی خود بدست بیاورد را از دست داده اید.

داشتن یک سایت پزشکی برای پزشکان و مراکز پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است که در لیست ذیل به مختصری از این مزایا اشاره می کنیم.

  • آشنایی با پزشک و تخصصص آن
  • نوبت دهی آنلاین (صرفه جویی در وقت و زمان)
  • مشاوره آنلاین و گفت و گو مستقیم با پزشک
  • قرار دادن مطالب و مقاله های علمی برای افزایش سطح علمی
  • افزایش اعتبار در فضای مجازی، ورود به رقابت آنلاین
  • آدرس و نشانی محل کار و سهولت در آدرس یابی مراجعه کننده ها

نیازتان را دسته بندی کنید و با متخصصین جانلی در میان بگذارید.

یکی از معزل های یک مریض یا حتی خود مرکز پزشکی وقت دهی و رعایت این موضوع می باشد. طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی یکی از روش هایی می باشد که افراد می توانند در وقت و زمان خود صرفه جویی کنند. زمانی که شما این وظیفه را به سایتتان می سپرید دیگر نگران تداخل در نوبت ها نیستید و وقت بیشتری در وقت و حتی زمان استراحت خود دارید.

چرا وب سایت پزشکی شما یک ابزار بازاریابی مهم است؟

طی یک تحقیق در سال ۲۰۱۹ اکثر مشتری های یک مرکز پزشکی در ایالت متحده آمریکا طی جستجو اینترنتی و بالاتر بودن رتبه مرکز در گوگل به سمت آن مرکز رفته و به آن مجموعه اعتماد کرد. طراحی سایت پزشکی به شما این امکان را می دهد مشتریان جدید بالقوه را جذب کنید این امر در دنیای رقابتی امروز بسیار مهم و حیاتی است.

حرفه و تخصص یک پزشک در سایت شخصی آن اعتبار می آورد.

تصور کنید که شما پزشکی حاذق و توانمند می باشید. دیوار اتاق خودتان را پر از تابلو های تقدیر نامه و گواهینامه های بین المللی کردید. آیا یک مریض در دور ترین نقطه ایران به اتاق کار شما و دستاوردهای پزشکی شما دسترسی داشته تا بتواند در رابطه با مشکل خود تصمیم گیرد و شما را به عنوان پزشک خود انتخاب کند؟ داشتن سایت برای یک پزشک یا درمانگاه به مثابه این موضوع می باشد که شما در هر نقطه ایی از ایران یا جهان دردسترس می باشید. در دسترس بودن برای شما یک مزیت می باشد.

طراحی سایت تجهیزات پزشکی

طراحی سایت تجهیزات پزشکی دسته دیگری از انواع سایت می باشد که مناسب شرکت هایی می باشد که با پزشکان تعامل مستقیمی در رابطه با فروش محصولات پزشکی و مصرفی داشته. خرید دارو ، تجهیزات اتاق عمل، معرفی خط تولید دارو، معرفی محصولات وارداتی. تمامی موارد فوق قابلیت پیاده سازی دریک سایت تجهیزات پزشکی می باشد.

  • طراحی سایت پزشکی
  • طراحی سایت دندان پزشکی
  • سایت فروش آنلاین محصولات پزشکی
  • وبلاگ (این بخش یکی از مهم ترین قسمت های یک سایت می باشد برای افزایش بازدید – سئو سایت)
  • تماس با ما ( تمامی رسالت یک سایت در این قسمت ختم می شود – تبدیل مشتری بالقوه به بالفعل )

نمونه یک سایت موفق پزشکی

در چند سال گذشته طراحی سایت پزشکی رونق بسیاری داشته، علاوه بر آن سایت ها و نرم افزار هایی طراحی شده که مجموعه پزشکان در آن ثبت نام کرده و به صورت آنلاین در آن فعالیت و درمان خود را پیش گرفته یکی از آن سایت های موفق سایت دکتر ساینا می باشد. این سایت علاوه بر مشاوره تلفنی و آنلاینی که در سایت خود داشته به طور منظم مقالات پزشکی و علمی مرتبط در سایت خود اپلود کرده، این امر در سئوی این سایت نقش به سزایی داشته. علاوه بر آن طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی یکی از پر بازدید ترین سایت ها در این دسته بندی می باشد.

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید مشخصات خود و نیازتان را در فرم ذیل پر کرده و برای ما ارسال کنید تا همکاران ما پاسخگو نیاز شما باشند.

در فرم زیر سوالتان را برای ما ارسال کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.