معرفی برترین مجله های عکاسی جهان

مجله‌های دیجیتال، نسخه‌های الکترونیکی مجلات هستند که از طریق اینترنت یا برنامه‌های کامپیوتری در دسترس قرار می‌گیرند. این مجلات معمولاً به صورت فایل‌های PDF و یا به صورت وبسایت‌هایی که قابلیت مرور و خواندن مقالات را فراهم می‌کنند، ارائه می‌شوند.مجله عکاسی یکی از جذاب ترین این مجلات می باشد، که در این مقاله ما به معرفی برترین مجلات در این دسته بندی می پردازیم

مجله‌های دیجیتال برخی مزیت‌ها نسبت به نسخه‌های چاپی دارند:

دسترسی آسان: با استفاده از مجله‌های دیجیتال، می‌توان به سرعت و آسانی به محتوای مجلات دسترسی پیدا کرد. نیازی به مراجعه به کتابخانه یا خریداری نسخه چاپی نیست و می‌توانید به راحتی مجلات را در هر زمان و مکانی مطالعه کنید.

قابلیت جستجو: مجله‌های دیجیتال اغلب قابلیت جستجو را دارند، به این معنی که می‌توانید به سرعت مقالات، عناوین و موضوعات خاص را جستجو کنید. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

قدرت تعاملی: مجله‌های دیجیتال معمولاً امکانات تعاملی بیشتری را در اختیار قرار می‌دهند، مانند لینک‌های کلیک‌پذیر، ویدیوها، عکس‌ها و محتوای چندرسانه‌ای. این امکانات به شما کمک می‌کنند تا بهتر و گویاتر با مطالب مجلات در ارتباط باشید.

به‌روزرسانی آسان: مجله‌های دیجیتال معمولاً به روزرسانی‌های مکرر دارند و شما می‌توانید به طور مداوم از جدیدترین مطالب و اخبار مطلع شوید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا به روزترین تحقیقات، رویدادها و مقالات در حوزه‌های مورد علاقه خود را دنبال کنید.

حفاظت از محیط زیست: استفاده از مجله‌های دیجیتال به معنی کاهش مصرف کاغذ و مواد چاپی است. این به محیط زیست کمک می‌کند و تأثیر کمتری بر منابع طبیعی دارد

در این مقاله به ۷ مجله عکاسی برتر دنیا می پردازیم که قرار است به صورت هفتگی این مجلات در قسمت کیوسک سایت جانلی به صورت کاملا رایگان قرار گیرند . با ما همراه باشید با معرفی ۷ مجله عکاسی .


آخرین مجله ها برای دانلود


ورود به کیوسک (مرجع دانلود مجلات روز دنیا)


مجله عکاسی Amateur Photographer

عکاس آماتور قدیمی‌ترین مجله عکاسی هفتگی جهان است که در سال ۱۸۸۴ تأسیس شد. این مجله معتبر برای اخبار و بررسی‌ها با آزمایش‌ها و بررسی‌های دقیق بر روی جدیدترین تجهیزات است. محتوای هفتگی شامل مصاحبه‌ها و ستون‌هایی از بسیاری از عکاسان برجسته جهان و تکنیک‌های عملی برای الهام بخشیدن و شور و شوق خوانندگان فداکار است که گرفتن عکس برای آن‌ها بسیار بیشتر از یک سرگرمی است.

دانلود مجله Amateur Photographer

مجله عکاسی Smart Photography

برخلاف سایر مجلات عکاسی، اسمارت Photography دارای نام هایی است که مترادف با تعریف و شناسایی معیارها در صنعت بوده است. ما نه تنها اهمیت این هنر شگفت‌انگیز را درک می‌کنیم، بلکه در معرفی اولین و بهترین فناوری‌های جهان به این بخش از قاره نیز نقش مهمی داشته‌ایم. در نهایت، یکی از جنبه‌هایی که ما را متمایز می‌کند، بررسی‌های بی‌طرفانه و واقعی ما در تجهیزات است که نه تنها به عکاسان کمک کرده تا ابزارهای ضروری خود را انتخاب کنند، بلکه منبع بازخورد سازنده‌ای برای تولیدکنندگان نیز بوده است. پس چه اتفاقی می افتد وقتی این همه انسان پرشور و فداکار زیر یک سقف گرد هم می آیند؟ نتیجه یک مجله عکس تکرار نشدنی است که برای بازتعریف دنیای عکاسی و تصویربرداری آماده شده است!

دانلود مجله Smart Photography

مجله عکاسی Photography Week

هر شماره از هفته عکاسی با راهنماهای ویدیویی، نمایش اسلاید و ویژگی‌های تعاملی ویژه ارائه می‌شود – که همگی برای کمک به شما طراحی شده‌اند تا عکاس بهتری شوید و بیشترین بهره را از دوربین خود ببرید. راهنماهای تکنیک های نوآورانه و فیلم های آموزشی به شما نشان می دهد که چگونه با دوربین دیجیتال و فتوشاپ خود کارهای بیشتری انجام دهید، در حالی که گالری های تصاویر زیبا به شما انگیزه می دهد تا چیز جدیدی را امتحان کنید. ما همچنین آخرین اخبار، بررسی ها و نظرات دنیای عکاسی را برای شما به ارمغان می آوریم. هفته عکاسی یک مجله واقعاً اجتماعی است و شما نقش بزرگی در کمک به ما در گردآوری آن ایفا خواهید کرد. چه در حال ارسال عکس برای ما باشید، چه در چالش های عکس معمولی ما در فیس بوک شرکت کنید یا نظر خود را در مورد مسائل مهم بیان کنید، نظر شما بسیار مهم است. هفته عکاسی هر پنج شنبه دقیقاً به شما می گوید چه چیزی باید بدانید. این تعمیر هفتگی عکس شماست.

دانلود مجله Photography Week

مجله عکاسی N-Photo

N-Photo مجله مستقل عکاسان نیکون است. همه شماره‌ها مملو از عکاسی الهام‌بخش از عکاسان برتر و سایر خوانندگان است، با توصیه‌های متخصص و ویژگی‌های ساده و آسان برای استفاده از Nikon D-SLR. بخش مهارت های ما تکنیک های جدید عالی را به شما نشان می دهد، چگونه عکس های شگفت انگیز بگیرید و سپس چگونه آنها را ویرایش کنید تا آنها را حتی بهتر کنید! و می‌توانید در مورد دوربین‌های D-SLR نیکون و اصول اولیه عکاسی از طریق بخش مرجع نیکوپدیا ما بیاموزید – این تنها راهنمای دوربینی است که تا به حال به آن نیاز دارید!

دانلود مجله N-Photo

مجله عکاسی Photo Plus

PhotoPlus: مجله Canon بزرگترین و بهترین مجله برای هر عکاس Canon EOS DSLR است – و ما اکنون بزرگتر و بهتر از همیشه هستیم! اکنون در ۱۴۸ صفحه، نکات، تست‌ها و تکنیک‌های Canon را بیش از هر زمان دیگری ارائه می‌دهیم. ما به شما کمک می‌کنیم تا عکس‌های بهتری با دوربین‌های DSLR Canon خود بگیرید، از طریق ترکیبی از راهنماهای بدون اصطلاحات، با دوربین‌های ضروری و تکنیک‌های عکاسی و آموزش‌ها و ویدیوهای بی‌معنی فتوشاپ. PhotoPlus: مجله Canon 100% Canon است، بنابراین می توانید مطمئن شوید که مجله ۱۰۰% با Canon EOS DSLR و نیازهای عکاسی شما مرتبط است. ما ۱۰۰% مستقل هستیم و این بدان معناست که آزادیم آنچه را که فکر می کنیم برای هر عکاس DSLR Canon از مبتدی تا علاقه مندان تا حرفه ای بهترین است منتشر کنیم. ما مفتخریم که از برترین عکاسان و کارشناسان Canon جهان استفاده می کنیم – آنها را در مصاحبه های حرفه ای جدید Canon و بخش های فنی Canon School بررسی کنید. دیسک ویدیویی مهارت‌های Canon جدید ما را دریافت خواهید کرد که دارای مهارت‌های DSLR با قابلیت دنبال کردن آسان، و راهنمای ویدیویی Photoshop CC، Lightroom و Elements، و Canon DPP است.

دانلود مجله Photo Plus

مجله عکاسی Australian Photography

عکاسی استرالیایی که اولین بار در سال ۱۹۵۰ منتشر شد، پرفروش ترین مجله عکاسی در استرالیا است. ماموریت ما همیشه کمک به عکاسان جدید و پرشور بوده است تا دوربین و مهارت های خلاقانه خود را به سطح بالاتری برسانند. تمرکز ما بر ابهام‌زدایی از فرآیند ساخت تصویر و کمک به خوانندگان برای بهبود تکنیک‌های ساخت تصویر و ویرایش است. ما جدیدترین تجهیزات را پوشش می دهیم و به مجموعه ای از بهترین عکاسان استرالیایی می پردازیم که هر ماه توصیه های ارزشمندی را در مورد چگونگی پیشبرد بیشتر تصویرسازی به اشتراک می گذارند.

دانلود مجله عکاسی Australian Photography

مجله عکاسی Digital Camera World

با اشتراک مجله عکاسی دوربین دیجیتال – راهنمای عملی شما برای ایجاد عکس های بهتر، بیشترین بهره را از دوربین دیجیتال خود ببرید. هر شماره مملو از تصاویر الهام بخش، تکنیک های تخصصی و نکات ضروری برای ثبت تصاویر عالی است. هنگامی که عکس های خود را گرفتید، یاد خواهید گرفت که چگونه از رایانه خود برای تکمیل آنها استفاده کنید. مجله دوربین دیجیتال همچنین مطمئن می شود که شما با جدیدترین دوربین ها، لوازم جانبی و نرم افزار به روز هستید.

دانلود مجله عکاسی Digital Camera World

دانلود مجله های عکاسی روز دنیا در سایت جانلی – ۱۰۰% رایگان

ما برای مخاطبان حرفه ایی و مشتاقان عکاسی و دیگر حوزه ها بخشی را در سایت جانلی در نظر گرفته ایم که به صورت کاملا رایگان مجلات روز دنیا را برای دانلود و مطالعه قرار داده ایم ، مجلاتی که در بالا به معرفی آنها پرداخته ایم را شما میتوانید در سایت جانلی به رایگان هر هفته دریافت کنید.

کپی رایت : جانلی پلاس

این بخش به زودی در سایت قرار گرفته و لینک ورود به بخش در همین مقاله اپدیت شده و اطلاع رسانی میشود .

جانلی پلاس

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *