عکاسی محصول
به استودیو عکاسی محصول خوش آمدید، جایی که تخصص ما زنده کردن محصولات شما از طریق عکاسی از آنها می باشد. با بیش از ۲۰ سال تجربه در هنر عکاسی و تبلیغات خدماتی را به شما ارائه می دهیم که از نیاز های اصلی شما در فروش محصولاتتان می باشد، ما اهمیت نمایش محصولات شما را در بهترین شرایط ممکن درک می کنیم. بازاریابی و معرفی محصولات شما حرفه اصلی ما می باشد.
عکاسی محصول نوعی عکاسی تجاری است که بر ثبت تصاویر محصولات برای استفاده در تبلیغات، تجارت الکترونیک، بسته بندی و سایر مواد بازاریابی تمرکز دارد. هدف آن این است که محصول را به شیوه ای جذاب به نمایش بگذارد که ویژگی ها و مزایای آن را برجسته کند.
انجام خدمات عکاسی محصول یکی از اصلی ترین خدمات آژانس تبلیغاتی جانلی بوده، دیده شدن محصولاتی که در انبار شما قرار داشته نیاز به یک بازاریابی و تبلیغات گسترده داشته، اولین قدم شما برای معرفی محصول عکاسی از آن می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.
آژانس تبلیغاتی جانلی
عکاسی محصول یکی از جنبه های ضروری بازاریابی بصری است، این روش به نمایش ویژگی ها، مزایا و ارزش محصول شما به مشتریانتان کمک می کند.
عکس های محصول عالی این قدرت را دارند که بازدیدکنندگان معمولی را به خریداران تبدیل کنند. هرچه عکاسی از محصول بهتر باشد صفحه محصول شما در پلتفرم های فروش رشد بیشتری می کند، این موضوع نشان دهنده تأثیر قوی یک تصویر در تجارت الکترونیک شما است.
عکاسی محصول در جانلی
تیم عکاسان و مجرب ما از جدیدترین فناوریها و تکنیکها برای ایجاد تصاویری استفاده میکنند که نه تنها از نظر بصری جذاب هستند، بلکه بهطور دقیق محصول شما را نشان میدهند. چه برای وبسایت، تبلیغات، بستهبندی یا هر یک از موارد بازاریابی دیگری باشد، ما با شما همکاری خواهیم کرد تا تصاویری را ایجاد کنیم که نیازهای خاص شما را برآورده کند و فراتر از انتظارات شما باشد.
عکاسی محصول زیر شاخه ای از عکاسی تجاری است که بر ثبت تصاویر با کیفیت بالا از کالاها یا محصولات تمرکز دارد. این تصاویر معمولاً در تبلیغات یا در پلتفرم های تجارت الکترونیک با هدف نهایی جذب مشتریان بالقوه برای خرید محصول استفاده می شوند. در این مقاله، ما عناصر مهم عکاسی محصول، از جمله نور، پسزمینه، وسایل و تکنیکهای پس از پردازش را بررسی خواهیم کرد.
عکاسی از محصولات استودیویی گرفته تا عکاسی از کارخانه های تولیدی محصول، طیف متنوع خدماتی است که ما در آن فعالیت داشته و به ما اجازه می دهد تا محصولات بزرگ یا کوچک را عکاسی کنیم.
ما همچنین راهحلهای سفارشی مانند عکاسی ۳۶۰ درجه و عکاسی صنعتی را ارائه می دهیم تا به شما کمک کند ویژگیهای منحصر به فرد محصولات خود را برجسته کنید.
ما درک می کنیم که هر محصول منحصر به فرد است، به همین دلیل است که برای درک کامل اهداف و چشم انداز شما برای عکسبرداری وقت می گذاریم. تیم ما با شما همکاری خواهد کرد تا یک طرح سفارشی متناسب با نیازها و بودجه شما ایجاد کنید.
ما علاوه بر خدمات عکاسی محصول، خدمات پس از تولید و روتوش را نیز ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که هر تصویر بی نقص است. هدف ما ارائه تصاویری است که نه تنها عالی به نظر می رسند بلکه به شما در فروش محصولات بیشتر کمک می کنند.
ما معتقدیم که عکاسی محصول می تواند تفاوت را در فروش محصولات شما ایجاد کند. به همین دلیل است که ما فقط از بهترین تجهیزات و تکنیک ها استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که هر تصویر با بالاترین کیفیت و زیبایی است. تیم ما در همه جنبه ها آگاه و با تجربه هستند. از عکاسی محصول، و ما متعهد به ارائه تصاویری هستیم که به رشد کسب و کار شما کمک می کند.
عکس های محصول عالی این قدرت را دارند که بازدیدکنندگان معمولی را به خریداران تبدیل کنند.هرچه عکاسی از محصول بهتر باشد صفحه محصول شما در پلتفرم های فروش رشد بیشتری می کند، این موضوع نشان دهنده تأثیر قوی یک تصویر در تجارت الکترونیک شما است.
به تصاویر محصولات آماده در اینترنت بسنده نکنید. اجازه دهید محصولات شما را با عکاسی خیره کننده و باکیفیت زنده کنیم که تاثیری ماندگار بر مشتریان شما بگذارد. برای برنامه ریزی جلسه عکاسی محصول خود همین امروز با ما تماس بگیرید.”
۱. اهمیت عکاسی محصول
در دنیای دیجیتالی ما، عکاسی محصول مهمتر از همیشه است. مصرف کنندگان برای درک ویژگی ها، عملکرد و زیبایی شناسی یک محصول به تصاویر محصول تکیه می کنند. یک عکس محصول ایده آل می تواند کیفیت یک محصول را منتقل کند، اطلاعاتی در مورد استفاده از آن ارائه دهد و حتی واکنش های احساسی را برانگیزد که رفتار خرید را تشویق می کند.
۲. عناصر اساسی عکاسی محصول
نورپردازی
نور یک عنصر اساسی در عکاسی محصول است. این حالت، احساس و درک کلی محصول را دیکته می کند. دو نوع نورپردازی اصلی وجود دارد: طبیعی و مصنوعی.
- نور طبیعی: این نور خورشید است و معمولاً نرم و پراکنده است. نور طبیعی برای محصولاتی مانند غذا، گیاهان و هر چیزی که برای استفاده در فضای باز قرار دارد ایده آل است.
- روشنایی مصنوعی: این شامل نورهای استودیویی، واحدهای فلاش و لایت باکس می باشد. نور مصنوعی کنترل بیشتری بر شدت، جهت و دمای رنگ نور فراهم می کند و آن را برای طیف وسیعی از محصولات مناسب می کند.
پس زمینه
پس زمینه برای برجسته کردن محصول است. باید بی نظم باشد و باعث حواس پرتی نشود. لایتباکسها اغلب با پسزمینه سفید عرضه میشوند، که یک انتخاب محبوب است زیرا محصول را متمایز میکند. با این حال، بسته به محصول و زیبایی برند، می توانید رنگ ها و بافت های مختلف را آزمایش کنید.
لوازم
Props می تواند زمینه و عمق را به تصاویر محصول شما اضافه کند. آنها باید مکمل محصول باشند و توجه را منحرف نکنند. به عنوان مثال، یک لیوان قهوه را می توان با یک روزنامه و یک کروسان عکاسی کرد تا یک روال صبحگاهی را پیشنهاد کند.
ترکیب بندی
نحوه چیدمان محصول و وسایل خود می تواند تصویر را ایجاد یا خراب کند. برای ایجاد یک ترکیب متعادل، قانون یک سوم، تقارن و خطوط پیشرو را در نظر بگیرید
عکاسی برای دیجی کالا
عکاسی برای دیجیکالا به معنای تهیه تصاویر محصولات برای استفاده در فروشگاه آنلاین دیجیکالا است. دیجیکالا یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاههای آنلاین در ایران است که انواع محصولات الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم شخصی، لوازم ورزشی و غیره را به مشتریان ارائه میدهد.
برای معرفی و فروش موفق محصولات، تصاویر با کیفیت و جذابیت بالا از محصولات بسیار مهم هستند. عکاسی برای دیجیکالا شامل عکسهای حرفهای از محصولات است که به صورت واضح و دقیق ویژگیها و جزئیات محصول را نشان میدهند. این تصاویر باید به گونهای باشند که مشتریان قادر باشند محصول را به خوبی ببینند و تصمیم خرید مناسبی را بگیرند.
عکاسی برای دیجیکالا ممکن است شامل تصویربرداری در استودیو با نورپردازی حرفهای، استفاده از تجهیزات عکاسی حرفهای، استفاده از پسزمینهها و تنظیمات مناسب، نمایش مختلف جزئیات محصول، اندازهگیری دقیق ابعاد محصول و غیره میشود.
علاوه بر تصاویر اصلی محصول، عکسهای محصول از زوایای مختلف، تصاویر اجزای دستگاه، تصاویر محصول در محیط استفاده و همچنین تصاویر نمایش دستگاه به همراه صفحات نمایش ممکن است نیازمند باشد.
بنابراین، عکسبرداری حرفهای و با کیفیت برای دیجیکالا میتواند به افزایش جذابیت و قدرت رقابتی محصولات کمک کند و به مشتریان کمک میکند تصمیم خرید مناسبی را بگیرند. در استودیو جانلی این خدمات برای فروشندگان فعال در دیجی کالا تدارک دیده شده است برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.
عکاسی محصول یک جنبه ضروری از ارائه بصری برند شما است. این نیاز به تعادل دقیقی از مهارت های فنی، حساسیت های هنری و آگاهی بازاریابی دارد. چه تصمیم به استخدام یک حرفه ای داشته باشید و چه خودتان این کار را انجام دهید، درک این اصول به شما کمک می کند تا به تصاویر بهتری از محصول دست یابید که می تواند به طور قابل توجهی تصویر برند شما را افزایش دهد و فروش را افزایش دهد.
به یاد داشته باشید، یک عکس ارزش هزار کلمه دارد و در عکاسی محصول، ممکن است ارزش هزاران فروش را داشته باشد!